• وبلاگ : خسته از کوير
  • يادداشت : ظاهر و باطن
  • نظرات : 1 خصوصي ، 20 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با درود و سلام بسيار

    جالب بود اتفاقي به وب شما رسيدم...

    اکنون خصوصي سازي، (خصوصي بازي) خصوصي سازي ايراني(انتقال منابع و سرمايه از حکومت و دولت به وابستگان و بستگان آنها) که خود بحثي بسيار پيچيده و گسترده است ، به نارضايتي و عدم اطمينان مردم و مخصوصا جوانان به آينده و عدم امنيت شغلي دامن زده است که خود ميتواند يکي از دلايل تشديد تلاش براي خروج از کشور و هر گونه اقدام جهت اعمال و شغلهاي کاذب و بسيار خطرناک همچون : ازدياد سرقتهاي مسلحانه و گروگان گيري ، قاچاق مواد مخدر و لوازم خانگي ، ساخت و فروش مشروبات الکلي و خود فروشي هاي گسترده باشد هم چنين عمل قشر کم درآمد جامعه (که اکثريت را تشکيل ميدهد) به هر حرکت غير اخلاقي و شرعي جهت کسب درآمد و تبديل شدن به انسانهاي سود جو و حسابگر شده است.

    و بدتر از همه با تقسيم مردم به خودي و غير خودي همچون حزب اللهي ، بسيجي ، سپاهي ، قشر مرفه ، دانشجويان ، سهميه بگيرها ، مزدور، وطن فروشها! و...باعث چند دستگي و تقسيم طبقاتي در کشور شده است که به جز اختلاف درون حکومت ، دولت و قوه هاي مختلف به درون خانواده ها نيز کشيده شده است.

    و چه درد آور است هنگامي که انسان در کشور و خاک خود احساس تنهايي و غربت کند و حق انتخاب و چگونه بودن را از او بگيرند يا بدزدند.

    هميشه پيروز و سلامت باشيد.